Home : Partners : Mediapartners

Mediapartners

Wie zijn de mediapartners?

Onze mediapartners werken met ons samen om bekendheid te geven aan het campagnethema door via hun verschillende kanalen de informatie te laten landen bij werkend Nederland (werknemers, werkgevers en intermediairs). Het partnerschap is voorbehouden aan media-, publicatie- en andere organisaties die bereid en in staat zijn substantieel bij te dragen aan de campagne.

Overzicht


Wat kan de campagne de mediapartners bieden?
Vanuit de campagne werkdruk en werkstress kunnen een aantal componenten gefaciliteerd worden:
  • Verwijzing naar organisatie/medium (naam, link naar website en logo) op de campagne website;
  • Mogelijkheid om het logo van de campagne te plaatsen op de eigen website om daarmee aan te geven dat u kennispartner van de campagne bent;
  • Activiteiten worden opgenomen in de activiteitenkalender op Facebook en de website van het Nederlands Focal Point;
  • Uitnodiging voor de (besloten) netwerkbijeenkomsten die door het Nederlands Focal Point en SZW worden georganiseerd;

Welke acties worden verwacht van de mediapartners?
Van u als mediapartner verwachten we dat u:
  • Aandacht schenkt aan de Goede Praktijken Competitie in 2014 en 2015
  • Een inhoudelijk artikel over werkdruk en werkstress publiceert
  • Onze bijeenkomsten/activiteiten in agenda opneemt en promoot (bijv. via nieuwsbrief)

Wij staan altijd open om de verdere mogelijkheden af te stemmen.

Vragen?
Neem contact op met:
Tanja de Jong
E-mail: info@arboineuropa.nl
Telefoon: 088 866 5175


Wilt u zich aanmelden als mediapartner?
U kunt zich hier aanmelden om een officiële mediapartner van de campagne te worden.