Begin uw eigen campagne
Begin uw eigen campagne
Doe mee en organiseer uw eigen campagne om het bewustzijn over psychosociale risico's op de werkplek te vergroten en de aanpak ervan te verbeteren. Een goed georganiseerde campagne kan mensen motiveren hun ideeën en gedrag te veranderen en zo een gezonde psychosociale werkomgeving met aantoonbare voordelen voor uw bedrijf of organisatie te creëren.
We zullen u helpen bij het opstarten van uw campagne met de campagne toolkit van EU-OSHA – een nuttig hulpmiddel als u erover denkt uw eigen campagne te organiseren. Daarmee wordt u stap voor stap door het proces geleid, van het vaststellen van uw doelstellingen en uw kernboodschap tot de planning en uitvoering van de campagne en het meten van de resultaten. De toolkit bevat praktische tips om zo effectief mogelijk gebruik te maken van uw hulpmiddelen en uw kansen te benutten. De rubriek bevat een volledige lijst van instrumenten en praktijkvoorbeelden – van iets eenvoudigs als het toevoegen van een boodschap aan uw e-mailondertekening tot het optimaal gebruik maken van sociale media.
Ga naar de campagnetoolkit om inspiratie en ideeën op te doen voor een succesvolle campagne. Kijk ook op de pagina met Campagnemateriaal.
Doe mee en organiseer uw eigen campagne om het bewustzijn over psychosociale risico's op de werkplek te vergroten en de aanpak ervan te verbeteren. Een goed georganiseerde campagne kan mensen motiveren hun ideeën en gedrag te veranderen en zo een gezonde psychosociale werkomgeving met aantoonbare voordelen voor uw bedrijf of organisatie te creëren.
We zullen u helpen bij het opstarten van uw campagne met de campagne toolkit van EU-OSHA – een nuttig hulpmiddel als u erover denkt uw eigen campagne te organiseren. Daarmee wordt u stap voor stap door het proces geleid, van het vaststellen van uw doelstellingen en uw kernboodschap tot de planning en uitvoering van de campagne en het meten van de resultaten. De toolkit bevat praktische tips om zo effectief mogelijk gebruik te maken van uw hulpmiddelen en uw kansen te benutten. De rubriek bevat een volledige lijst van instrumenten en praktijkvoorbeelden – van iets eenvoudigs als het toevoegen van een boodschap aan uw e-mailondertekening tot het optimaal gebruik maken van sociale media.
Ga naar de campagnetoolkit om inspiratie en ideeën op te doen voor een succesvolle campagne. Kijk ook op de pagina met Campagnemateriaal.